HTML

parkolás blog

Így parkolunk mi - A Parkoló Blog közkívánatra folytatódik!

Utolsó kommentek

  • Barci: www.facebook.com/parkolj.ha.tudsz (2011.05.23. 13:02) Infopark
  • EZ Parkolók Kft.: Közterületi parkolási pótdíjat kaptál? NE AGGÓDJ ! MEGMENTÜNK ! KIFIZETJÜK HELYETTED A BÜNTETÉS ÖS... (2011.05.17. 21:55) Felvonulási tér
  • don-foto: mikor kinyitogatják majd a kólákat a vevők, lesz ám nagy spriccelés... :D (2011.04.15. 12:17) Aki villamos elé parkol...
  • Mazdafan: bmw-re telik, de klímásra már nem (2010.05.05. 19:18) Hüüülllyegggyerrek
  • parkolasblog: @Kishold: Kösz a tippet, de sajnos erre a kritériumra: "Ne feledd: A benevezni kívánt bejegyzés le... (2010.04.23. 07:40) Buszmegálló
  • Utolsó 20

2009.03.12. 09:17 moTa

Oktatók gyöngye

A vezető oktatás szerintem azon foglalkozások közé tartozik, ami nagy felelőséggel jár. Szerencsére nekem olyan tanárom volt, aki rendesen megtanított mindenre, de hallottam történeteket ismerősöktől, amiktől a hajam az égnek állt. Szerintem az egész gépjárműoktatást meg kellene reformálni, de ezt most nem fejtem ki. Az alábbi képet Béla küldte.

Ezt kedden lőttem Gyöngyösön,a Kossuth utcában. "T" betűvel,buszmegállóban, kereszteződéstől 0.5 méterre.
És csodálkozunk hogy senki nem tartja be a KRESZ-t? Idáig a tanuló vezetett, majd mindketten kiszálltak, tanulo balra el, az oktató meg a lottózóba ment.

2 komment

Címkék: parkolás vw oktató tanuló buszöböl


A bejegyzés trackback címe:

https://parkolas.blog.hu/api/trackback/id/tr15993076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MekkMester 2009.03.12. 15:19:48

Sajnos a "hivatásos" vezetők (taxi, oktató, rendőr stb...) úgy érzi, hogy rá nem vonatkozik semmi szabály. :(

átvert vizsgázó 2010.03.25. 13:44:21

Az én oktatóm is szerette a pizzát, de kedvence az itallerakat volt, ott lehet ám sok sört kapni:D! Főút mentén, a sarkon... Jobbról elrántotta a kormányt, kuplung-fék, és már szaladt is "apa szörpöt" venni:D.
süti beállítások módosítása